dilluns, 2 de març del 2020

Jicîn 1/2

Cap de setmana a Jicîn part 1

El dissapte em vaig aventurar a agafar un bus i anar a casa la Batka. Una voluntaria que vaig coneixer aquest estiu de coordinadora en un workcamp. 

La Betka es una noia preciosa txeca que viu en aquest poblet a 1kilometre de Praga.

Vaig tenir la sort que just aquest dia va nevar i tot estava precios i blanc. No hi ha temps, ni vent ni re que no em deixi viure l'aventura. 

Feia força fred pero valia molt la pena anar a caminar per el bosc i disfrutar del aire pur fora de la ciutat.

Varem caminar i caminar per el bosc, parlant de la vida amb la Betka..vaig fer el meu primer ninot de neu.. vam visitar unes coves de uns bandolers i un petit castell.

Despres vaig coneixer a la seva familia. Molt macos i interesants, son una familia vegano friendly, em van preparar un dels seus plats tipics per a sopar i vam pasar hores parlant fent sobretaula. Em vaig enamorar d'aquesta familia.. La mare de la Betka es doctora de en estudis Jueus i em va explicar mil coses.. el pare li encanta anar a la montanya d'espanya i visitar la natura i la seva germana lesbiana. Tot molt guay!!! Vam parlar d'historia, politica, activisme i mil temes mes.

Despres vaig veure una pelicula Japonesa que es diu totoro i em vaig dormir de lo cansada que estava.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Old Jewish Cementry

“Si el mundo se te opone, debes ponerte del lado del mundo”.                                                  Franz Kafka. ...