dilluns, 3 de febrer del 2020

1r dia a les pràctiques

Avuir ha començat el meu Erasmus + oficialment, el meu primer dia de feina! 

Despres de haver dormir ven poc me despertat, esmorçat i preparat per el gran dia. He agafat el metro i he caminat fina a la porta de la oficina. Sorprenentmen aquesta esta dintre d'un Restaurant Espanyol. Tenia un esmorça preparat per el meu primer dia a la taula on treballo.

Primer de tor he conegut el meu "boss" un senyor gran America que parla molt, m'ha explicat moltes historietes avuir, com ajuda a la gent del carrer...

Despres he conegut al meu mentor i a l'altre companya. Son molt joves els treballadors i es sorprenient perque era les gran de tots ells.

En segon lloc, han distribuit les tasques a fer. La meva tasca consisteix en creat contingut i articles per a instagram, facebook i twiter i fer un blog sobre un llibre que acaba de sortir al mercat. (Adventures with Hugo de David Anton)

Aqui van unes quantes fotos: 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Old Jewish Cementry

“Si el mundo se te opone, debes ponerte del lado del mundo”.                                                  Franz Kafka. ...